Love
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke

+3
One_Hit Wonder
Kwattro
anbo
7 plaatsers

Ga naar beneden

Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke Empty Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke

Bericht van anbo ma jan 21, 2008 2:39 pm

Te lezen van boven naar onder

Dark Polleke schreef:
papy viel SPYKIDS aan Love - N.O.B. 21.01.08 10:10
kun jij mij hier een verklaring voor geven. ik dacht dat we hadden afgesproken elkaar 48uur niet aan te vallen
mvg
Dark Polleke

anbo schreef:
Zijn dual had niet mee gekregen over de wapenstilstand.
Heb hem direct ingelicht.

Dark Polleke schreef:
allemaal heel leuk en aardig, maar de verliezen die we nu hebben geleden.....
hoe gaan we dat oplossen. als jullie een nav willen, had dit beter niet gebeurt kunnen zijn. graag zie ik hier een oplossing voor komen.
mvg
Dark Polleke

anbo schreef:
Daar word aan gewerkt

Dark Polleke schreef:
graag een snel antwoord. de verdeling was nu nog voor een nav, maar als ze dit zien en er wordt niks gecompenseerd denk ik dat het heel snel omslaat
mvg
DArk Polleke

anbo schreef:
De goederen:
Opbrengst 23251 21980 24066 1193
Kunnen terug gestuurd worden.

Dark Polleke schreef:
en je denkt dat daarmee onze verliezen zijn gecompenseerd.
dit heeft hij geslootp die papy
650 speer
109 bijl
50 paladijnen
655 legionairs
1545 preoritanen
700 phalanx
400 druideruiter
daar komen dat beetje grondstoffen niet eens voor voldoende compensatie voor de versterking die ik daar had liggen.
dus nee dit is geen goed voorstel
mvg
Dark Polleke

anbo schreef:
Dan zul je toch moeten wachten tot papy er weer is, want ik kan niet vanuit zijn account kijken wat hij kan bieden.

Dark Polleke schreef:
Ik zal die papy aanschrijven. en anders moet jullie alliantie maar wat toevoegen als hij het niet kan. ik heb duidelijk met jullie diplomaat afspraken gemaakt en nog geen 12uur worden die geschonden. en het is een aanval van een speler uit de allaintie LOVE en daar moeten jullie toch wel wat vat op hebben. want wie zegt mij als er een av wordt afgesloten dat dan wel wordt nagekomen? na 12 uur wordt dat al niet meer gedaan.
ik verwacht ook dat je dit met papy opneemt. en dat julli met een goede oplossing zullen komen.
mvg
Dark Polleke

anbo schreef:
Haha, wat denk je nu, een NAV die wij niet gaan na komen.. Wie word dan door een MH gebanned..
We maken een goed team als NAV en wellicht méér in de toekomst. Dus logisch gaan wij daar ook voor.
Papy heeft zoals eerder gemeld zijn dual niet goed ingelicht en is een communicatie storingetje. Daar kan zeker aan een oplossing voor worden gezocht voor de verloren troepen van SPYKIDS.
Vreemd dat je direct moet dreigen en andere suggesties erbij haalt die totaal overbodig zijn. Duid eerder van jullie kant niet op een gewenste NAV.

Dark Polleke schreef:
Je moet nu niet de rollen gaan omdraaien. jullie hebben nu aangevallen en niet wij. alleen jij geeft mij nu het gevoel dat je het nu op papy afschuifd terwijl dit met jullie is afgesproken en niet alleen met papy. en als ik nu maar verhaal moet gaan halen voor de grondstoffen is dat niet mijn probleem. jullie fout, jullie moet het oplossen en als ik dan om de grondstoffen te zien krijg die er geroofd zijn en voor de rest bij papy moet zijn, vind ik dat vreemd.
en wij zijn een democratisch alliantie. maar als ze voor eennav aan het stemmen zijn, en zien dan die aanval van julli op ons, dan kun je er van uit gaan dat dat wat gevoelens teweeg brengt. zou neem ik aan ook voor jullie gelden. als wij jullie hadden aangevallen.
goed als er een com stoornis was tussen de sitters, raar want ook die kunnen allyberichten lezen. en een sitter kan alleen een overval doen en dit was een aanval en dt kan een sitter NIET doen. dus vind dat heel vreemd

anbo schreef:
Het is ook vreemd dat hij het ally-bericht niet heeft gelezen en er word aan een oplossing besproken.
Als jullie werkelijk een NAV willen en geen WAR dan staan jullie daar ook open voor.

Dark Polleke schreef:
als we niet voor een nav open stonden, had ik je niet aangeschreven maar meteen de oorlog verklaard.
en we staan open voor oplossingen, maar het moet wel een redelijk voorstel zijn.
en wat ik al zei, een sitter kan geen aanval doen. alleen een overval. en dit was een aanval, dus heeft de speler papy het zelf gedaan.

anbo schreef:
Ik heb mij later in de berichten wellicht vertyped.
Zoals je in mijn eerste bericht kunt lezen ging het over zijn dual. Niet sitter.

Dark Polleke schreef:
idd dat klopt. maar dan blijft het nog raar dat het ally bericht niet is gelezen.

anbo
Admin

Aantal berichten : 327
Registration date : 18-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke Empty Re: Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke

Bericht van Kwattro ma jan 21, 2008 2:57 pm

Zager die gast. Platsmijten die handel!

Kwattro

Aantal berichten : 158
Registration date : 19-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke Empty Re: Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke

Bericht van One_Hit Wonder ma jan 21, 2008 4:21 pm

Ben het eerlijk gezegd wel met 'm eens, we hadden de afspraak, we komen hem niet na. Dat dreigen van hem is dan weer overbodig, maar hij heeft gewoon gelijk in mijn ogen.

One_Hit Wonder

Aantal berichten : 88
Registration date : 19-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke Empty Re: Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke

Bericht van jasper_jp ma jan 21, 2008 6:54 pm

Dat dreigen vind ik er ook wel overgaan. De dual van papy kan dat natuurlijk niet altijd weten. Als ik een dual account zou hebben, en je komt op dat account, ga je niet direct alle berichten napluizen. Het kan zijn dat je eerst wat aanvallen doet.

We zijn natuurlijk verplicht om en deel terug te geven. Daar ben ik het volledig mee eens met dark polleke, maar hij kan niet verwachten dat we alles gan teruggeven. Een deel van de schade likt me genoeg.

Jasper

jasper_jp
Admin

Aantal berichten : 286
Registration date : 18-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke Empty Re: Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke

Bericht van anbo ma jan 21, 2008 8:03 pm

Heeft papy een dual dan?
Was gewoon een smoes van mij namelijk...
Zal mij een reet schelen of het waarheid was of niet.. Ze moeten zich niet aanstellen.

anbo
Admin

Aantal berichten : 327
Registration date : 18-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke Empty Re: Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke

Bericht van GeRmAniAs ma jan 21, 2008 8:12 pm

Het 48 uur NAV was toch wel doorgegeven aan de
rest van LOVE? Ik kreeg namelijk geen IGM daarover, maar misschien
dat het op de forum stond..?

GeRmAniAs

Aantal berichten : 42
Leeftijd : 30
Woonplaats : Oss
Registration date : 04-01-08

http://www.travian.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke Empty Re: Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke

Bericht van jasper_jp ma jan 21, 2008 9:27 pm

Jawel, OHW heeft hiervoor een ally bericht gestuurd.


One_Hit Wonder 20.01.08
N.O.B. 15:38:14
Na vele berichten heen en weer van N.O.B. naar Love zijn we tot een tijdelijk besluit gekomen.

Hier het laatste bericht van Dark Polleke;
_________________________________________

ik zal dit nu op het forum van ons zetten en de ally laten beslissen. tot en met dinsdag 20u een staak het aanvallen en daarna kunnen we het stemmen laten weten.

aanvallen die nu lopen kan niks meer aangedaan worden. maar erkomen toto en met dinsdag 20u geen aanvallen. ik neem aan dat jullie er dan ook een besluit in nemen en die 2dagen respecteren. vallen jullie toch aan dan is er oorlog

mvg
DArk Polleke
________________________________________

Grappige naam trouwens, Dark Polleke, hihi.

Nu weer even serieus, die staking tot Dinsdag 20:00u wordt hier dus ook ingevoerd. Verwacht dus geen aanvallen meer.
Van beide kanten niet, komt er toch nog een aanval bij van N.O.B, laat het me zsm weten.

Meer info volgt later.

Jullie diplomaat,
OHW.

jasper_jp
Admin

Aantal berichten : 286
Registration date : 18-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke Empty Re: Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke

Bericht van Gast ma jan 21, 2008 11:11 pm

Opzich, ik heb de intsellingen al op oorlog staan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke Empty Re: Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke

Bericht van Double O di jan 22, 2008 12:09 am

Ik had het op instelling staan.
Totdat Bizzy langskwam en al mijn legers doodde:( (schrijf ik dat zo goed?)
Nu moet ik alles weer opnieuw maken
Maar dat gaat wel lukken:)

Double O

Aantal berichten : 130
Leeftijd : 32
Woonplaats : Den Bosch / Oeteldonk
Registration date : 15-01-08

http://www.avatarchapter.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke Empty Re: Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke

Bericht van Feroci di jan 22, 2008 9:22 am

irritante baasjes zo lijkt het
en bovendien zitten ze in het algemeen ontzettend ver weg, dus ik snap niet wat ze nu willen
geen grondstoffen terugsturen imo, dat moeten we maar regelen met papy

Feroci

Aantal berichten : 21
Registration date : 21-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke Empty Re: Gesprekwilleling tussen Anbo en Dark Polleke

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum