Love
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IRC

Ga naar beneden

IRC Empty IRC

Bericht van jasper_jp wo dec 19, 2007 3:41 am

Wij hopen op een actief IRC gebruik, maar dit is natuurlijk niet verplicht Wink. Als je vragen of problemen hebt en je wilt het snel oplossen kan je Jasper_jp en Anbo daar snel vinden. Ook andere leden kan je daar vinden. Als je natuurlijk geen tijd hebt daarvoor, geen probleem Wink

Mooie handleiding die MVP heeft gemaakt, mag zeker niet verloren gaan. =D


Mijn beste alliantieleden,

Vanaf het begin van Love heeft Bjorn ervoor gezorgd dat er een IRC-kanaal beschikbaar is voor onze alliantie. Dat kanaal is ook onderverdeeld in 2 sectoren: Public en Private. De kanalen heten: #love.pub en #love.private

Om dit te kunnen doen heb je een vorm van IRC nodig. Je kan dit via de link 'Chat' doen, dat staat links in je account. Als dat geladen is, moet je jezelf naar je eigen ingame naam noemen door /nick 'naam' te typen. Op de plaats van 'naam' moet uiteraard je eigen naam komen te staan.
Je kan ook je eigen naam registreren, uitleg hierover vind je hier.
Als je een speciaal programma voor de chat wilt hebben, kan ik je mIRC aanraden. Dat is gewoon een kwestie van downloaden. Vergeet niet, als je het programma hebt opgestart dit in te typen: /s irc.travian.nl

Op het privé kanaal zit een wachtwoord, dit wachtwoord kan je in het publieke kanaal vragen aan 1 van de admins (jasper_jp of anbo). Het kan zijn dat je gevraagd wordt een IGM naar één van ons toe te sturen, met de melding dat je het wachtwoord wilt hebben.

Er moet wel onderscheid gemaakt worden tussen publiek en prive. Er wordt geen gevoelige informatie gezegd in het publieke kanaal, zelfs niet als er niemand bijzit die niet in de alliantie zit. Je kan onder twee ogen met een persoon praten door /q 'naamvandiepersoon' in te typen. Dan begin je een prive gesprek met die persoon.

Zijn er nog vragen, schaam je dan niet en plaats hieronder je vraag. Ik zal dan zo snel mogelijk een antwoord geven.

Met lieve groeten,

Koen


Jasper

jasper_jp
Admin

Aantal berichten : 286
Registration date : 18-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum